Retourneren
Retourneren is kostbaar voor zowel de klant als de webshop. Wij streven ernaar een zo compleet mogelijk beeld van de producten te geven om teleurstelling en retouren te voorkomen. Wij adviseren daarom om de informatie op de productpagina goed door te nemen. Vergeet niet naar beneden te scrollen om alle informatie te zien en de maten af te lezen. Heb je vragen, schroom dan niet en mail ons.
Alle bestellingen mogen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd.
Alle retouren dienen eerst te worden aangemeld bij Stijlmagazine, ongeacht de reden. Stuur zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, een mail naar retour@stijlmagazine.nl. Voor een soepele verwerking van de retourzending adviseren wij om eerst de instructies van Stijlmagazine af te wachten alvorens het artikel wordt geretourneerd.
Is de retour naar aanleiding van een defect artikel, dan ontvangen wij graag zo snel mogelijk foto’s om het defect te beoordelen. De verzendkosten voor het retourneren van een defect artikel komen voor de rekening van Stijlmagazine
Voor alle overige redenen van retour komen de verzendkosten voor rekening van de klant.
Alle retouren dienen zorgvuldig te worden ingepakt, en te worden voorzien van de originele verpakking. Artikelen die gebruikt zijn, beschadigd zijn of onzorgvuldig zijn verpakt worden niet in behandeling genomen. Thee of etenswaren waarvan de verpakking is geopend mag niet worden geretourneerd.
Als het geretourneerde artikel in goede staat door ons wordt ontvangen, kun je kiezen uit de volgende mogelijkheden:
- een vervangend artikel ontvangen (mits voorradig);
- ruilen tegen een gelijkwaardig artikel (mits voorradig). Indien het gewenste artikel niet gelijkwaardig is, dan wordt het prijsverschil met jou verrekend;
- het aankoopbedrag retour ontvangen (binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel)