De dag na Thanksgiving staat in Engeland en Amerika bekend als ‘Black Friday’: winkels starten dan massaal met hun mega-sale. Denk aan de doldwaze dagen van de Bijenkorf, maar dan grootser en vooral hysterischer. Er zijn gevallen bekend van mensen die het Thanksgiving diner zelfs skippen, om alvast voor de winkel te gaan liggen. Yep, Black Friday is serious business.
Nep-advertenties in Target
De beroemde Photoshop wizard en komiek Jeff Wysaski besloot om het gekkenhuis als inspiratie te gebruiken voor zijn ‘eigen’ Black Friday deals. Hij creëerde niet alleen van echt te onderscheiden advertenties voor Target, een groot warenhuis, maar hing ze daar ook op.
Zijn ‘block buster deal’? Wat dacht je van een tent met een boze buidelrat erin, voor slechts $24.99. Geen geld. En als je meer dan $75 besteedt, krijg je gratis een valk, genaamd Feather Locklear, mee naar huis. Come fly with me!
Ik ben benieuwd of Stijlmagazine’s Jessica vandaag nog fijne koopjes tegen het lijf loopt in Londen. Net als vorig jaar zit ze stomtoevallig op Black Friday in de The City. Jess: die boze buidelrat neem je mee hoor! 🙂